یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۲
۰ نفر

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران وعده داد با فرستنده‌هایی که با ارسال پارازیت سلامت شهروندان را تهدید می‌کنند برخورد می‌کند.

تشکیل کمیته بررسی تأثیر پارازیت‌ها

 اکنون پس از 5‌ماه معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست از تشکیل کمیته بررسی تأثیر پارازیت‌ها خبر می‌دهد. آنطور که سعید متصدی به ایسنا گفته است این کمیته در سازمان حفاظت محیط‌زیست تشکیل می‌شود و در آن نمایندگانی از تمام دستگاه‌هایی که به موضوع پارازیت‌ها ارتباط پیدا می‌کنند حضور خواهند داشت.

به گفته معاون انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، وزارت ارتباطات نیز کمیته‌ای در رابطه با تأثیر پارازیت‌ها بر سلامت مردم تشکیل داده و سازمان حفاظت محیط‌زیست در حال بازنگری قوانین قبلی در رابطه با آلودگی‌های مربوط به امواج است.

متصدی خاطرنشان کرد: در ارتباط با آیین‌نامه اجرایی ماده 27قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا که در ارتباط با آلودگی صوتی است مباحث امواج و مسائل آن را هم مطرح کرده‌ایم که قرار است این قانون اصلاح شده به کمیسیون زیربنایی دولت فرستاده شود. وی با بیان اینکه این کمیته هنوز تشکیل جلسه نداده است، افزود: تأثیر پارازیت‌ها بر سلامت مردم و محیط‌زیست کاملا مشخص و حتی اعلام شده که پارازیت‌ها سرطان‌زا هستند به همین دلیل امیدواریم هرچه سریع‌تر جلسات این کمیته برای جلوگیری از خطرات احتمالی پارازیت‌ها تشکیل شود.

کد خبر 250584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز