سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۲
۰ نفر

گروه شهری: سامانه بارشی که دیروز هوای بیشتر نقاط کشور را متأثر از خود بارانی و برفی کرده بود، امروز آخرین بارش‌های خود را در قسمت‌های شرقی کشور ادامه می‌دهد اما از روز پنجشنبه افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.


امروز هوای تهران با حداقل 4و حداکثر 13درجه سانتی‌گراد استان تهران کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات و بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود. در برخی نقاط جنوب غرب کشور وزش باد نسبتا شدیدی رخ خواهد داد و گستره بارش‌ها به دامنه‌های جنوبی زاگرس، استان بوشهر و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد رسید.

از امروز (سه‌شنبه) دامنه بارش‌ها سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق و نواحی جنوب کشور را نیز در بر می‌گیرد اما به‌تدریج از بعد از ظهر از سمت شمال غرب و غرب کشور مقدار ابرها کاسته خواهد شد. همچنین شدت بارش‌ها در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بیشتر خواهد شد. از سویی امروز بارش‌های پراکنده در شرق و جنوب شرق کشور ادامه یافته و به‌تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج خواهد شد.

روز پنجشنبه افزایش محسوس دما به‌ویژه در سواحل شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و درجه هوا در برخی شهرهای شمالی تا 10درجه افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 250074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز