همشهری آنلاین: شمشیربازان اعزامی به مسابقات جام جهانی – کلاس آ - ایتالیا با شکست در جدول ۶۴ نفره به کار خود پایان دادند، اما در مجموع و در میان ۱۹۱ بازیکن شرکت‌کننده جایگاه های قابل قبولی را به خود اختصاص دادند.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، دیدارهای حذفی مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا عصر روز شنبه (26 بهمن) در شهر پادوا و در جدول 64 نفره پیگیری شد.

علی پاکدامن یکی از سه نماینده کشورمان در این مرحله از مسابقات بود که در مصاف با "ریچارد هوبرز" آلمانی با نتیجه 15 بر 11 شکست خورد. این بازیکن که با 6 برد متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، به طور مستقیم به این جدول صعود کرده بود، در رده‌بندی نهایی عنوان سی و هشتم را به خود اختصاص داد.

محمد رهبری که بعد از انجام هشت بازی و کسب پنج پیروزی وارد جدول 64 نفره مسابقات شد، در این مرحله مقابل "بندیکت واگنر" از آلمان با نتیجه 15 بر 6 شکست خورد. این شمشیرباز کشورمان در رده‌بندی نهایی در جایگاه پنجاه و نهم قرار گرفت.

مجتبی عابدینی، دیگر نماینده ایران در جدول 64 نفره مسابقات که با غلبه بر نماینده اتریش وارد این جدول شد، در این مرحله به مصاف "آرون زیلاگی" از مجارستان رفت و بازی را 15 بر 12 واگذار کرد و در رده‌بندی نهایی صاحب جایگاه شصت و دوم شد.

عابدینی در حالی این بازی را واگذار کرد که حریفش در نهایت عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

محمد فتوحی، دیگر شمشیرباز اعزامی ایران هم که پیش از رسیدن به جدول 64 نفره و با شکست مقابل "مونتانو"، قهرمان المپیک از ایتالیا، از دور مسابقات کنار رفته بود، در رده‌بندی نهایی بازیکنان در رده هشتاد و هفتم قرار گرفت.

بدین ترتیب چهار شمشیرباز اعزامی ایران به کار خود در بخش انفرادی مسابقات جام جهانی ایتالیا پایان دادند.

 

کد خبر 250001
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز