همشهری آنلاین: سانفرانسیسکو کرونیکل گزارش می‌دهد مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا در ماه‌های گذشته با مدیران شرکت اپل ملاقات داشته تا برای ساخت و عرضه ابزاری با توانایی پیش‌بینی حملات قلبی با یکدیگر به توافق برسند.

براساس گزارش Cnet، آدرین پریکا مسئول قراردادهای شرکت اپل که زمانی در سازمان‌های اطلاعاتی مشغول به‌کار بوده، در این ملاقات با الون ماسک مدیرعامل شرکت تسلا ملاقات کرده و احتمال حضور تیم‌کوک مدیرعامل شرکت اپل نیز در این نشست وجود دارد.

تحلیل‌گران براین باورند چنین ملاقات مهمی میان بزرگان دو شرکت عظیم در سیلیکان‌ولی می‌تواند نشان از علاقه شدید اپل به خریداری شرکت تسلا باشد.

این اولین باری نیست که شایعه برنامه‌ اپل برای تولید iCar فراگیر می‌شود، سال گذشته نیز این شرکت اعلام کرد قصد دارد سیستم عامل خود را با سیستم هدایت خودروهای آینده ترکیب کرده و نسل جدیدی از خودروهای هوشمند را روانه بازارها سازد.

علاوه برخودرو، اپل ظاهرا علاقه زیادی به تجهیزات پزشکی از خود نشان می‌دهد. این شرکت درصدد یافتن شیوه‌ای است که بتواند به واسطه رصد کردن جریان خون در میان عروق بدن، احتمال بروز سکته قلبی را پیش‌بینی کند. این موضوع نیز از دیگر موارد احتمالی است که در این نشست مهم به آن پرداخته شده است.

کد خبر 249987
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز