جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

گروه حوادث: ۲ مرد که یکی از آنها دختربچه‌ای ۸ ساله را بی‌رحمانه به قتل رسانده بود و دیگری با معرفی خود به‌عنوان مامور، ۷ زن را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را دزدیده بود صبح پنجشنبه مجازات شدند.

نخستین اعدامی مردی به اسم رحیم بود که مردادماه امسال دختربچه 8 ساله‌ای را در اطراف شیراز بی‌رحمانه به قتل رسانده بود. روز حادثه دختربچه برای خرید از خانه بیرون رفته بود که ناپدید شد و چند روز بعدجسد وی در خانه‌ای مخروبه در حوالی محل زندگی‌اش پیدا شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که دختربچه با ضربات چاقو به قتل رسیده و پیش از مرگ شکنجه شده و مورد آزار قرار گرفته است. پلیس تحقیقات گسترده‌ای را شروع کرد و مدتی بعد رحیم دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل دختر بی‌گناه اعتراف کرد. او گفت که روز حادثه با دیدن دختربچه تنها در کوچه وسوسه شده و بعد از کشاندن او به خانه مخروبه وی را مورد آزار قرار داده است. سپس از ترس لو رفتن او را به قتل رسانده و جسدش را به داخل گودال انداخته است. با اعترافات متهم، او در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه و در نهایت به اعدام محکوم و صبح پنجشنبه به دار مجازات آویخته شد.

دومین اعدامی، مردی بود که با معرفی خود به‌عنوان مامور، زنان جوان را سوار خودروی خود می‌کرد و با تهدید آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و اموالشان را می‌دزدید. جرایم این مرد در سال 87رخ داد. او سوار بر خودروی خود، طعمه‌هایش را از بین زنان جوان شناسایی می‌کرد و سد راهشان می‌شد.

وی ادعا می‌کرد که مأمور است و به طعمه هایش می‌گفت که حجابشان کامل نیست. سپس از آنها می‌خواست که سوار ماشین شوند و همراه او به اداره پلیس بیایند اما در بین راه، وقتی به محلی خلوت می‌رسید، با تهدید آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. این مرد در مدت فعالیتش 7زن جوان را ربود و مورد آزار و اذیت قرار داد تا اینکه با شکایت شاکیان و تحقیقات پلیس دستگیر و در دادگاه به اعدام محکوم شد.

کد خبر 249548
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز