همشهری آنلاین: مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پشتیبانی از ولایت مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن برای جهانیان است.

به گزارش مهر، سردار سرلشکر پاسدار دکتر سیدیحیی صفوی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگاران گفت: حضور باشکوه و بابصیرت و هوشیارانه ملت بزرگ ایران در صحنه راهپیمایی 22 بهمن دارای پیام های بسیاری باری جهانیان است و این پیام ها جواب کوبنده به توطئه ها و یاوه گویی دشمنان نظام و ولایت فقیه است.

وی با تاکید بر اینکه ملت مقتدر و عزتمند با حضور باشکوه خود در صحنه راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه وگویی های دولت های استکباری را داده اند ادامه داد: حضور پرشور و بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی محکم به یاوه گویی های دشمنان بویژه مقامات آمریکایی است.

سردار صفوی با یادآوری حضور 35 ساله ملت در صحنه حماسه حضور 22 بهمن افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام فرموده بودند مردم در انتخابات 24 خردادماه حماسه سیاسی خلق کردند و امروز هم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری توسط ملت بزرگ ایران با حضور باشکوه و گسترده خلق شد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: در حال حاضر نوبت به دولتمردان و کارگزاران کشور است تا در زمینه اقتصادی حماسه خلق کنند و نسبت به رفع مشکلات اقتصادی با تدبیر حل کنند.

سردار صفوی افزود: دولتمردان وظیفه دارند با رفع مشکلات معیشتی مردم، بیکاری و مسائل اقتصادی گامی اثرگذار در تحقق کامل نامگذاری سال بردارند

وی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی را مردم آفریدند و دولتمردان نیز باید حماسه اقتصادی را خلق کنند تاکید کرد: تامین نیازهای اساسی مردم و حل تدریجی مشکلات اقتصادی باید بیش از گذشته مورد توجه دولتمردان قرار گیرد تا مردم چهره رفاه و آسایش را بینند.

سردار صفوی با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال یکبار دیگر اقتدار، بالندگی و ایستادگی ملت سرافراز ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت افزود: در صحنه های مختلف حضور، ملت ایران با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف همانند هشت سال دفاع مقدس از کیان و سرزمین خود جانانه دفاع کرده است.

وی ادامه داد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این روز تاریخی نشان داد که به آرمانها و اهداف مقدس نظام اسلامی پایبند هستند و ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به شکست آمریکا در عراق و افغانستان و ناتوانی این کشور در حمله نظامی به سوریه افزود: آمریکا در همه صحنه های توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است و این به برکت رهبری مقتدر و هوشیار و نیروهای مسلح و آماده و توانمند و ملت همیشه در صحنه و پیرو ولایت بوده است.

سردار صفوی با بیان اینکه ایران غیر قابل مقایسه با عراق، افغانستان و سوریه است ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره نقش مهم و تعیین کننده ای در تثبیت امنیت منطقه و مقابله با هر گونه تجاوزگری بیگانگان دارد.

کد خبر 249219
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز