همشهری آنلاین: مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند گفت: از محل فروش پیراهن به فروش رفته فوتبالیست مشهور ایتالیایی (پائولو مالدینی) که برای انجام امور خیریه اختصاص یافته بود، ۴ زندانی آزاد شدند.

پائولو مالدینی

به گزارش مهر، سید اسدالله جولایی در برنامه تلویزیونی ویتامین 3 گفت: هرچند با تصویب قانون بیمه اجباری شخص ثالث تعداد زندانیان راننده چند ده هزار نفری سابق، امروز به حداکثر 1500 نفر تقلیل پیدا کرده اما برای به حداقل رساندن همین آمار بابد تنها از طریق فرهنگ‌سازی اقدام کنیم.

در ادامه این برنامه تلویزیونی با اختصاص یک فقره چک بانکی 30 میلیون تومانی حاصل از فروش پیراهن "پائولو مالدینی" که در پایان بازی دوستانه پیشکسوتان باشگاه‌های پرسپولیس و آث میلان در تهران  رد و بدل شده بود، 4 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری که تعداد سه نفر از آنها نیز در استودیوی این برنامه حضور داشتند، آزاد شدند.

مجری برنامه صبحگاهی ویتامین 3 در پایان ضمن توضیح مراحل مختلف این اقدام خیرخواهانه گفت: برای جمع آوری مبلغ 300 میلیون تومانی که تمام مراحل آن نیز پیش روی هموطنان عزیز صورت گرفت، در کنار عنایت چهره‌های آشنایی چون حسین هدایتی، سیدمحمد هادی‌ایازی، منصور مختاری و حبیب کاشانی و... شاهد بودیم راننده یک تاکسی، دخل یک روز کاری خود و یا یک تازه عروس و داماد دستبند ازدواج شان را برای دستگیری از هموطنان نیازمندشان به این امر اختصاص دادند.

کد خبر 248780
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز