همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از افتتاح تقاطع غیرهمسطح و پل سرلشکر شهید صالحی واقع در قسمت شمالی بهشت زهرا(س) تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش فارس، اکبر توکلی با اشاره به اینکه پل شهیدصالحی در ضلع شمالی بهشت زهرا(س) واقع شده است، گفت: این پل در باب الشهدا یا در شمالی بهشت زهرا(س) و روی تقاطع دو بزرگراه شهید هاشمی و علامه عسگری احداث شده است.

وی با بیان اینکه این پل از بار ترافیکی ورودی بهشت زهرا(س) کم می‌کند، افزود: با توجه به اینکه وجود ترافیک سنگین در ورودی بهشت زهرا(س) تردد برای شهروندان را در روزهایی مانند ایام پایانی اسفند با مشکل مواجه می‌ساخت، لزوم احداث این احساس شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچنین تصریح کرد: پل شهیدصالحی شامل 2 دستگاه پل B1 و B2 است که به صورت غیرهمسطح قرار گرفته و از روی یکدیگر عبور خواهند کرد.

وی درباره موقعیت پل B2 چنین توضیح داد: این پل مسیر عبور از بزرگراه شهید هاشمی یا صالح آباد به سمت شرق در بزرگراه علامه عسگری تا سه راه باقرشهر را به صورت مستقیم تامین می‌کند. همچنین طول این پل 320 متر و عرض آن 10.5 متر است که در یک جهت و با یک باند احداث شده‌است.

توکلی درباره پل B1 که تقاطع اصلی بلوار علامه عسگری را به صورت روگذر با محور اتوبان صالح آباد یا بزرگراه شهید هاشمی برقرار خواهد کرد، ادامه داد: شهروندان به راحتی می توانند با استفاده از این پل به صورت مستقیم از اتوبان صالح آباد و از باب الشهدا، ورودی شمالی بهشت زهرا(س) وارد این محدوده شوند.

به گفته وی پل B1 با طول98 متر و عرض 33 متر است و ترافیک را به صورت روگذر تامین خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان اظهار کرد: با افتتاح این پل ورود و خروج شهروندان بسیار آسان‌تر از گذشته انجام خواهد‌شد و در پنج شنبه و جمعه پایانی سال و روزهای تعطیل و همچنین مناسبت‌ها باعث بار ترافیکی ایجاد شده در این محدوده روان می‌شود.

کد خبر 248762
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز