مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: اعتصاب متروی لندن ده‌ها میلیون دلار به اقتصاد انگلیس لطمه زده است. با ادامه اعتصاب کارکنان متروی لندن، مشکلات صدها مسافر در این شهر همچنان ادامه دارد.

subway

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، اتحادیه کارگران مترو با بسته شدن باجه‌های فروش بلیط در مترو لندن مخالف است زیرا باعث بیکاری شمار زیادی از مردم می‌شود.

این اعتصاب تا آخر پنج شنبه ادامه دارد و قرار است هفته بعد نیز بار دیگر شروع شود مگر اینکه دولت به خواسته‌های اتحادیه کارگری گوش کند.

برآورد می‌شود این اعتصاب هشتاد میلیون دلار به اقتصاد انگلیس لطمه بزند. البته بوریس جانسون شهردار لندن پذیرفته است جمعه با نمایندگان اتحادیه کارگری دیدار و گفتگو کند. او پیش از این گفته بود حاضر نیست با آنها ملاقات کند مگر اینکه اتحادیه اعتصاب را لغو کند.

اعتصاب در متروی لندن باعث تشکیل صف‌های طولانی در صف‌های اتوبوس شد که جوابگوی مسافران به جا مانده از مترو نبود.

رهبران اتحادیه کارگری می‌گویند دولت با طرح بستن دفاتر فروش بلیط مترو عملا در مسافرت بیش از سه میلیون مسافر مترو اخلال ایجاد می‌کند.

البته لندنی‌ها واکنشهای متفاوتی به این طرح دارند. یک نفر گفت در سال‌های اخیر در بسیاری از فروشگاه‌ها دستگاه‌های فروش خودکار جای نیروی انسانی را گرفته و اکنون هم این مسئله را در مترو شاهدیم که باعث بیکاری افراد زیادی می‌شود.

یک نفر دیگر گفت به نظر من شهردار با چالش بزرگی از طرف اتحادیه‌ها روبروست.

کد خبر 248611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز