مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی اختصاصی کارگران در سازمان بهزیستی راه‌اندازی شد، ‌از این پس کارگران می‌توانند برای مشاوره‌های روانشناسی با شماره تلفن ۴۳۹۴۵تماس بگیرند.

 همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی در مراسم افتتاح این خط تلفنی گفت: خط مشاوره تلفنی کارگران با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شده و مهم‌ترین هدف از ایجاد آن ارائه‌ مشاوره رایگان روانشناسی به جامعه کارگری کشور بوده است. نظر به اینکه وزارت تعاون نگاه ویژه‌ای به گروه‌های کارگری داشته و سلامت روان کارگران اهمیت زیادی در کشور و چرخه تولید دارد تلاش شده تا خدمات مشاوره‌ای تخصصی در اختیار کارگران سراسر کشور قرار بگیرد، افتتاح خط تلفن نخستین گام در این زمینه است و گام‌های بعدی نیز به‌زودی برداشته خواهد شد.

شبنم میربیگی، رئیس مرکز راهبری توسعه خدمات مشاوره بهزیستی نیز درباره‌ این خط تازه تاسیس توضیح داد: خط مشاوره تلفنی ویژه کار و تولید نخستین خطی است که به‌صورت اختصاصی به مسئله‌های حوزه روانشناختی کارگران، کارفرمایان و خانواده‌هایشان می‌پردازد. این خط به‌صورت ملی برای سراسر کشور تعریف شده اما در حال حاضر فقط مرکز تهران آماده ارائه خدمات است و امیدواریم که به‌زودی مراکز سراسر کشور هم فعالیت‌شان را آغاز کنند، اما تا وقتی که این نوع خدمات در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی شود مرکز تهران آماده پاسخ دهی و ارائه مشاوره به کارگران سراسر کشور خواهد بود و کارگران عزیز می‌توانند از سراسر کشور با این شماره‌تلفن تماس بگیرند.

کد خبر 248466
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز