گروه اجتماعی: دومین همایش ملی مناسب‌سازی محیط شهری آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

هدف کلی این همایش تقویت حضور جانبازان، معلولین و سالمندان در اجتماع است. در این راستا، این همایش شناسایی و بررسی وضع موجود محیط شهری از نظر فضای مناسب برای جانبازان و معلولین کشور، تبادل اطلاعات بین پژوهشگران و مجریان و ارائه راهکارهای کاربردی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

این همایش را پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان با حمایت دستگاه‌های مختلف از قبیل شهرداری تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت کشور، وزارت رفاه و تامین اجتماعی، صدا و سیما، سازمان بهزیستی، گروه صنعتی بهمن و تعدادی از سازمان‌های غیردولتی برگزار می‌کند.

رویکرد اصلی این همایش سامانه‌های حمل و نقل شهری و بین‌شهری و کاربرد فناوری اطلاع‌رسانی و دسترسی الکترونیک است.

محورهای ارائه مقاله در این همایش شامل موضوعاتی همچون دسترسی الکترونیک و برابرسازی فرصت‌ها، بررسی و مقایسه تسهیلات دسترسی جانبازان، معلولین و سالمندان به سامانه‌های حمل و نقل و فناوری اطلاعات در ایران و سایر کشورها، کاربرد خدمات پزشکی یا توانبخشی به روش از راه دور و نقش سازمان‌های دولتی و خصوصی در مناسب‌سازی سامانه‌های حمل و نقل و دسترسی الکترونیک است.

مسابقه عکس از جمله برنامه‌های جانبی این همایش است. مهلت ارسال خلاصه مقاله تا 15 مرداد و اصل مقاله تا 30 شهریور سال جاری است.

اطلاعات دقیق‌تر در مورد دیگر محورهای نگارش مقاله، زمان برگزاری همایش و محل برگزاری آن را می‌توان از سایت همایش به نشانی www.eue.ir دریافت کرد. در عین حال، تلفن 8 – 22415367 پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان در مورد این همایش است.

کد خبر 24838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز