مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
۰ نفر

گروه شهری: افتتاح بازار گل خاوران در اردیبهشت۹۳، اجرای طرح زمستانی جمع‌آوری جانوران مضر شهری و انتقال تولیدی‌های پوشاک به ۴دانگه بخشی از اخباری است که دیروز توسط مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران اعلام شد.

رضا قدیمی دیروز در مصاحبه با خبرنگاران از فعال شدن اکیپ ویژه‌ای سخن گفت که از 15بهمن تا 15اسفند برای کنترل جمعیت موش‌ها با استفاده از ابزار علمی وارد عمل خواهند شد. وی با اشاره به افتتاح بازار گل خاوران در اردیبهشت‌ماه93 اضافه کرد: با افتتاح این مجموعه بورس گل تهران در شرق پایتخت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قدیمی درباره ساماندهی تولید‌کنندگان پوشاک شهر تهران نیز گفت: در این صنف 10هزار واحد صنفی مشغول به‌کار هستند اما کارگاه‌های این صنف عمدتا یا خانه است یا پاساژ و برای کار تولیدی طراحی نشده است، از این‌رو زمینی را در چهاردانگه بالغ بر 200هکتار برای این صنف اختصاص دادیم ضمن اینکه تمامی این انتقال‌ها درواقع با کمک شهرداری تهران میسر شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران همچنین با اشاره به انتقال شیمیایی فروشان از خیابان ناصرخسرو گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه مواد شیمیایی در ناصرخسرو به فروش نمی‌رسد، زیرا اواخر فروردین‌ماه امسال جواز این مغازه‌ها با همکاری وزارت صنعت و معدن باطل شد.

یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مربوط به اوراق‌کننده‌های اتومبیل در میدان شوش است. در این‌باره نیز قدیمی گفت: حدود یک سال است که ورود خودرو به این محدوده ممنوع است و در حال حاضر 21هکتار زمین در فرودآباد در شرق تهران و بزرگراه امام رضا خریداری شده تا این صنف در آینده‌ای نزدیک به این مکان منتقل شود.

کد خبر 248283
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز