همشهری آنلاین: تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

سرباز

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان بهمن ماه 1374 برای انجام خدمت دوره ضرورت فراخوانده شدند.

در اطلاعیه ای که به این منظور منتشر شد، آمده است: تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال1392 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند.

در این اطلاعیه در مورد مشمولان ساکن تهران‌بزرگ ، اعلام شده است که تمام مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1392 هستند باید راس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ19 بهمن ماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی نیروی‌انتظامی در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

در این اطلاعیه همچنین در مورد مشمولان ساکن سایر استان‌های کشور آمده است: تمام مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1392 هستند راس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 19 بهمن ماه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده برای این مشمولان غیبت محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس+10 ) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

کد خبر 248233
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز