همشهری آنلاین: استقلال تهران در هفته بیست‌ و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال مقابل مس کرمان تن به تساوی داد تا به لطف تفاضل گل همچنان صدر نشین بماند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر میهمان مس کرمان بود. کرمانی‌ها که هر با توجه به نتایج این فصل کابوس سقوط به لیگ دسته یک را با خود همراه دارند، برای پیروزی به زمین آمدند.

آن‌ها در طی نیمه اول خوب دویدند و موقعیت‌هایی را نیز خلق کردند. اما در آن‌ سوی امیر قلعه‌نویی که نسبت به آغاز فصل در این بازی شش بازیکن اصلی خود را نداشت، صبورانه بازی را دنبال کرد تا اینکه خطای بی‌وجه مدافع مس کرمان در نیمه اول یک پنالتی نصیب این تیم کرد. استقلالی‌ها که بارها دروازه‌بانشان در بازی‌های مختلف توانسته بود امید به گل را در ضربات پنالتی از حریفانش بگیرد این‌بار با درخشش دروازه‌بان مس طعم ناکامی در ضربات پنالتی را چشید اما این ناکامی چندان طولانی نبود و سه دقیقه بعد در دقیقه 42 بازی، محمد قاضی گل برتری تیم‌اش را به ثمر رساند.

league

نیمه دوم نیز به روال نیمه اول گذشت با این تفاوت که مسی‌ها زهر کمتری نسبت به نیمه نخست داشتند اما بار دیگر استقلال لحظه‌ای را تجربه کرد که بارها برای رقیبانش فراهم کرده بود. در دقیقه 91 بازی ادینیهود با ضربه سر گل تساوی تیم‌اش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در دیگر باز‌ی‌ها ذوب‌آهن و گسترش فولاد تبریز به تساوی بدون گل رسیدند. ملوان توانست با دو گل نفت تهران را شکست دهد. بازی‌های راه‌آهن با صبا، سایپا با فولاد و فجر سپاسی با استقلال خوزستان نیز بدون گل به پایان رسید.

بدین ترتیب استقلال و فولاد با 47 امتیاز در مکان اول و دوم جدول قرار گرفتند.

کد خبر 247782
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز