همشهری آنلاین: شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران شد.

گیل آبادی

به گزارش فارس، طی حکمی از سوی محمدباقر قالیباف شهردار تهران، شهرام گیل‌آبادی به عنوان رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب شد.

مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شامل 3 معاونت ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل است و سطح سازمانی این مرکز بر اساس مصوبه شورای شهر معادل معاون شهردار تهران تعیین شده است.

شهرام گیل آبادی مدیریت رادیوهای تهران، جوان و نمایش را در کارنامه کاری خود دارد و آخرین فعالیت او معاون اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

وی همچنین تجربه برگزاری و دبیری جشنواره های فرهنگی هنری متعددی را همچون جشنواره قرآنی تسنیم، جشنواره نمایشنامه نویسی قرآنی کلمه، جشنواره هنرهای اسلامی، جشنواره پیرغلامان و جشنواره فیلم شاپرک های شهر را بر عهده داشته و صاحب آثار تالیفی در حوزه رسانه و هنر است که از آن جمله می توان به کتاب های عصر بی سرزمین درباره دیپلماسی رسانه، فرارسانه و روایتی دیگر، کتاب کوچک مصاحبه و ... اشاره کرد.

گفتنی است مراسم معارفه شهرام گیل‌آبادی و تودیع نامدار صداقت با حضور شهردار تهران و جمعی از اهالی هنر و اصحاب رسانه روز سه شنبه هشتم بهمن ماه ساعت 10 صبح در سالن ایران زمین واقع در خیابان بهشت، خیابان ایران زمین برگزار می شود.

کد خبر 247335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز