همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران و دکتر انجمنی شهردار منطقه ۱۵ با حضور در منزل خانواده مرحومه نسترن فروتن که بر اثر حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری جان باخت، ضمن ابلاغ پیام تسلیت دکتر قالیباف، شهردار تهران به این خانواده داغدار ، از ایشان دلجویی کردند.

معاون خدمات شهری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری، مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این دیدار پس از ابلاغ سلام گرم و تسلیت آقای قالیباف، به سوالات و شایعاتی که توسط برخی از افراد مطرح شده بود، پاسخ داد.

در این دیدار خانواده فروتن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار منطقه و همکاران‌شان، مطالبی را در خصوص برخی اظهارات که در مطبوعات و رسانه ملی مطرح شده بود عنوان کردند. شهردار منطقه نیز ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی عمیق دکتر قالیباف و مجموعه شهرداری تهران با این عزیزان داغ‌دیده گفت: با شناختی که همه ما از آقای قالیباف داریم ایشان با تشکیل کارگروه ویژه ای برای پیگیری این مهم، در صدد هستند تا انشاء ا... با دقت، سرعت، صحت و عدالت کامل موضوع را دنبال نمایند تا مرحمی بر دل همه عزیزان داغ‌دیده و دلگرمی برای همکاران گرامی‌مان در سازمان آتش نشانی باشد.

در ادامه دیدار پدر مرحومه که از بازنشستگان نیروی انتظامی است ضمن ابراز محبت و علاقه به دکتر قالیباف و تشکر از شهردار منطقه، ناحیه و شورایاری که طی چند روز گذشته خود را از ما جدا ندانستند و با ما همدردی کردند، گفت: سلام گرم بنده را به شهردار محترم تهران برسانید و با شناختی که از دکتر قالیباف دارم به طور قطع می‌دانم که ایشان نمی‌گذارند خونی به ناحق پایمال شود .

کد خبر 247068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز