همشهری آنلاین: استاندار تهران در توضیح مسمومیت اهالی مسکن مهر با بیان خبر برکناری مدیر آبفای شرق تهران،گفت: در این زمینه اطلاعات کامل منتشر خواهد شد.

حسین هاشمی

به گزارش ایسنا، سید حسین هاشمی در رابطه با مسمومیت اهالی مسکن مهر، گفت: در این زمینه نسبت به برکناری مدیر عامل آبفای شرق تهران اقدام کردیم، چرا که به نظر می‌رسید اطلاعات این مسوول تناقض دارد.

وی در توضیح بیشتر در این‌باره و پاسخ به این سوال که تناقضات مربوط به چه موضوعی است، اظهار کرد: این مسوول یک بار اعلام کرد که کیفیت آب مشکلی نداشته و پس از آن این‌گونه عنوان کرد که مشکل به بحث انتقال مربوط بود، اما در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که اطلاعات دقیقی ارائه نکرده و از آنجا که این موضوع به سلامت مردم مربوط می‌شود و بحث سلامت برای ما موضوعی حیاتی است، تصمیم به برکناری این مسوول گرفته شد و این موضوع به استاندار و مسوولان مربوطه اعلام شد تا نسبت به برکناری این مدیر اقدامات لازم انجام شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا سایر مناطق تهران هم ممکن است با مشکلی از این دست مواجه باشند، اظهار کرد: سلامت آب تهران هیچ مشکلی ندارد و این موضوع تنها مربوط به شرق تهران می‌شده است.

استاندار تهران در عین حال یادآور شد: در این زمینه هم مشکل تنها به مسمومیت و استفراغ محدود می‌شده و هیچ‌گونه بستری وجود نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ چهارشنبه هفته گذشته-25 دی ماه- شکستن لوله آب شرب در کنار لوله فاضلاب پردیس، موجب انتقال آلودگی به آب شرب این شهر و مسمومیت بیش از 2 هزار نفر از شهروندان این منطقه شد.

کد خبر 246627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز