چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه کنندگان مراسم اسکار در نظر دارند از قهرمانان‌ و ابرقهرمانان انیمیشنی دنیای سینما طی این رویداد سینمایی تقدیر کنند.

جایزه سینمایی

به گزارش ایسنا، «کریگ زادان» و «نیل مرون»، دو تهیه‌کننده هشتادوششمین مراسم اسکار در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند، با تجلیل از قهرمان و ابرقهرمانان دنیای سینما و خالقان آنها، در تلاشیم تا مراسمی جالب و لذت‌بخش را برای همگان ارائه کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم در سراسر جهان به سینما می‌روند تا از شخصیت‌هایی که بر روی پرده سینما می‌بینند الهام بگیرند.

ما با تقدیر از مجموعه‌ این قهرمانان که تجربه سینمایی ما را غنا بخشیده‌اند، امیدواریم اعطای جوایز امسال سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد.

همچنین آکادمی اسکار قرار است نمایشگاهی از عکس‌ها و پوستر‌های بیش از 70 فیلم در طول 90 سال را همراه مونتاژ ویدویی از فیلم‌های معاصر و کلاسیک را از 17 ژانویه تا پنجم مارس (27 دی تا 14 اسفند) در گالری بزرگ ساختمان مرکزی بیورلی هیلز برگزار کند.

در این نمایشگاه از پوستر و فیلم‌هایی از «سوپرمن»،‌ «شوالیه تاریکی‌»، «شرک‌»، «باورنکردنی‌ها‌»، «هفت سامورایی»، «گلادیاتور» و چندین فیلم دیگر به نمایش گذاشته شود.

نامزدهای نهایی هشتادو ششمین دوره جوایز اسکار فردا پنجشنبه (16 ژانویه، 26 دی) اعلام خواهد شد و مراسم اعطای جوایز نیز روز دوم مارس در دالبی تئاتر لس‌آنجلس با اجرای «آلن دی جنرس»، کمدین معروف آمریکایی برگزار می‌شود.

کد خبر 246012
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز