چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات انتخاب رشته های کاریکاتور و عکاسی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ۱۳۴ اثر کاریکاتور و ۶۴ عکس از ۶۱ هنرمند را برای جشنواره انتخاب کردند.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، از بین هشت هزار و 894 اثر رسیده به دبیرخانه 64 اثر از سوی هیات انتخاب برای جشنواره پذیرفته شد.

همچنین در بخش کاریکاتور از بین 845 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 134 اثر از 11 کاریکاتوریست ایرانی و خارجی به جشنواره راه یافت که 97 اثر در بخش کارتون موضوعی با موضوع "هنر" و 97 اثر کاریکاتور چهره با موضوع "سیاستمداران مطرح جهان" است.

رشته عکاسی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع "امید و شادی های زندگی" برگزار می‌شود و سیف الله صمدیان، محسن راستانی و عباس کوثری آثار را انتخاب کردند.

انتخاب آثار رشته کاریکاتور در بخش کارتون موضوعی "هنر" را کامبیز درمبخش، مسعود ضیایی زردخشویی و بزرگمهر حسین پور و در بخش چهره با موضوع "سیاستمداران مطرح جهان" را جواد علیزاده، علیرضا پاکدل و نسرین عبدوشیخی بر عهده داشتند.

اسامی هنرمندان راه یافته به ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش بین المللی در رشته های تصویرسازی، پوستر،‌ عکاسی و کاریکاتور در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir اعلام شده است و انتخاب نهایی آثار بخش ملی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، سرامیک هنری و نگارگری هفته آینده انجام می‌شود.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی و بین الملل 14 بهمن تا 4 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 246000
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز