همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور با انتقاد از روند کلنگ‌زنی پروژه‌ها در گذشته، رقم مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های بجامانده کشور را ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

روحانی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در جمع فرهخیتگان، نخبگان استان خوزستان سخن می‌گفت، با بیان اینکه "نمی‌خواهم از نهادی نقد کنم"، گفت: گاهی فشارها و تنگناهای مختلف برای اینکه پروژه‌ای به تصویب برسد یا کلنگ آن زده شود یا در لیست قرار بگیرد، ما را به جایی می‌رساند که امروز برای تکمیل پروژه‌ها 400 هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم.

بر اساس این گزارش، نهاوندیان رئیس دفتر رییس‌جمهور، صادق مشاور رئیس‌جمهور، فانی وزیر آموزش و پرورش، فرجی‌دانا وزیر علوم، علوی وزیر اطلاعات، رحمانی‌فضلی وزیر کشور، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، ملاوردی معاون امور زنان، امین‌زاده معاون حقوقی و ستاری معاون علمی رئیس‌جمهور از جمله مقاماتی هستند که در این دیدار رئیس‌جمهور را همراهی کردند.

در این دیدار و پیش از سخنان روحانی، هشت نفر از فرهنگیان، دانشگاهیان و نخبگان استان خوزستان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را با رییس‌جمهور در میان گذاشتند.

کد خبر 245925
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز