دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک مقام آگاه گفت: برنامه برگزاری جشن چلچراغ در برج میلاد بدون دلیل مشخص لغو شد.

جشن

به گزارش ایرنا، این مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود جشن چلچراغ ساعت 17 یکشنبه شب 22 دی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شود که عملی نشد.

همچنین جمع زیادی از هنرمندان برای این مراسم دعوت شده بودند و انتظار می‌رفت که سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین نیز از جمله مدعوین جشن باشد، اما برگزاری آن لغو شد.

براساس گزارش اعلام شده، خانواده های شهیدان زین الدین، جهان آرا و همت، اعضای تیم ملی والیبال، تیم ملی فوتسال زنان، دانش آموزان آسیب دیده شین آبادی، علیرضا قربانی، محمد معتمدی، جواد نکونام، علی کریمی، خانواده مرحوم ناصر حجازی، حسام الدین سراج، گروه بمرانی، گروه پالت، هوشنگ مرادی کرمانی، اصغر فرهادی، رخشان بنی اعتماد، شهرام مکری، منیژه حکمت، علیرضا داوودنژاد، جواد خیابانی و بهرام رادان، از جمله میهمانان دعوت شده به این مراسم برگزار نشده بودند.

پیگیری ها از دست اندرکاران برگزاری این جشن نشان داد که دستور لغو جشن چلچراغ و اجرای آن بدون اعلام دلیل مشخص آن بوده است.

مجله چلچراغ با مدیرمسئولی فریدون عموزاده خلیلی و سردبیری بزرگمهر حسین پور منتشر می‌شود که هر سال همزمان با شب یلدا جشنی با عنوان چلچراغ برپا می‌شود که به دلیل تقارن شب یلدا و ایام ماه صفر، دست اندرکاران چلچراغ تصمیم گرفتند این جشن را دیشب برگزار کنند.

کد خبر 245700
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز