یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جواد نکونام که خبرها حاکی از جدا شدن او از استقلال بود سرانجام از این تیم رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، پیش‌تر اعلام شده بود که نکونام به کویت می‌رود و بعد از باشگاه استقلال خبر رسید که با وساطت پورحیدی وی ماندگار می‌شود اما امروز( 22 دی) مسئولان باشگاه استقلال رسما اعلام کردند که وی رفت.

فارس در این خصوص به نقل از هاشم ساعی سخنگوی باشگاه این خبر را اعلام کرد. نکونام که بعد از جلسه با فتح‌الله‌زاده و قعطی شدن رفتن‌اش مقابل خبرنگاران قرار گرفت در این خصوص توضیحی نداد. اما مدیر رسانه‌ای استقلال گفت که وی امشب راهی قطر می‌شود تا با الغرافه به تیم الغرافه بپیوندد.

در همین حال مدیرعامل استقلال در مورد جلسه با جواد نکونام گفت: امروز همه آمده بودند تا نگویند من تنهایی تصمیم گرفتم. منصور پورحیدری عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته فنی. امیر قلعه‌نویی نفر اول کادر فنی، آقای نظری جویباری قائم‌مقام باشگاه و همچنین ساعدی و نوری‌فر هم بودند تا یک تصمیم جمعی بگیریم. ما همگی اصرار کردیم که نکونام بماند و حتی گفتیم که دو سه هفته برود و استراحت کند تا از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داشته باشد اما او ترجیح داد که از استقلال جدا شود. به هر دلیلی که بود، گفت نمی‌خواهم بمانم. ما هم مخالفت نکردیم چون در آن صورت باید 700-800میلیون پول می‌دادیم و از آن بازیکن هم نمی‌توانستیم استفاده کنیم و همیشه حاشیه وجود داشت اما اکنون با جدایی نکونام هم پول نمی‌دهیم و هم پولی می‌گیریم البته جدایی نکونام برخلاف میل باطنی من و قلعه‌نویی بود. نکونام باید 20درصد از مبلغ قراردادش با باشگاه الغرافه قطر را به ما پرداخت کند.

کد خبر 245646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز