همشهری آنلاین: هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام شش بازی پیگیری شد و تیم شهرداری گرگان با پیروزی بر استقلال زرین قشم تنها تغییر جدول را باعث گردید.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دیدار تیم‌های ماهان اصفهان و نیروی زمینی تهران در ساعت 15 روز پنجشنبه (19 دی) در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار گردید که تیم میزبان موفق شد 61-81 حریف خود را شکست دهد.

در تهران تیم مهرام پذیرای تیم فولاد هفت الماس قزوین بود. در این دیدار تیم هفت الماس تا دقایق پایانی مسابقه مهرامی‌ها را آزار داد و رقابت فشرده‌ای را با حریف نامدار خود به نمایش گذاشت اما شوت‌های سه امتیازی داورپناه برتری را به اردوی نایب فهرمان فصل گذشته بازگردادند و مهرام این بازی را با نتیجه 58-69 به نفع خود به پایان برد.

در بندر امام تیم پتروشیمی در دیداری برتر موفق به شکست همیاری زنجان گردید و با نتیجه 75-108 این تیم را شکست داد. مهدی کامرانی با کسب 27 امتیاز و 5 پاس منجر به گل موثرترین بازیکن میدان بود، ضمن آن که ارسلان کاظمی با 13 امتیاز و 12 ریباند بازهم دبل دبل کرد.

دیدار حساس شهرداری گرگان و استقلال زرین قشم در پایان وقت قانونی به تساوی کشیده شد. نتیجه این دیدار از این لحاظ برای هر دو تیم فوق‌العاده حائز اهمیت بود که در تعیین جایگاه آنها در پایان فصل نقشی تعیین‌کننده داشت. دو تیم در وقت اضافه جدال بسیار نزدیکی داشتند ولی در پایان تیم شهرداری با حمایت تماشاگران خود موفق شد استقلالی ها را شکست دهد و پس از 8 هفته بردی شیرین را به دست آورده و به رده دهم جدول صعود کند.

تیم ذوب آهن اصفهان در دیداری خانگی موفق شد افرا خلیج فارس را از پیش رو بردارد و در آخرین دیدار هفته هم تیم دانشگاه آزاد توانست در یک بازی زیبا و نزدیک صنایع پتروشمی ماهشهر را شکست دهد.

در پایان هفته سیزدهم، پتروشیمی بندرامام بدون شکست در صدر جدول قرار دارد و مهرام و دانشگاه آزاد با 25 و 24 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

هفته چهاردهم مسابقات روز دوشنبه 23 دی ماه پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 245386
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز