همشهری آنلاین: روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در پیامی، پرواز عاشقانه جمعی از هنرمندان را که در حادثه روز گذشته شهرک سینمایی دفاع مقدس به دیار باقی شتافتند، تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این پیام آمده است: جامعه هنری و فرهنگی کشور که همواره در راستای شناساندن واقعیت های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به خصوص دوران ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان پیشگام بوده، بار دیگر با تقدیم جمعی از عزیزان خود، دین خود را میهن اسلامی و انقلاب ادا کرد.

در ادامه این پیام از «جواد شریفی راد» که از جان برکفان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، به عنوان یکی از بهترین‌های خنثی سازی موشک و بمب در دوران دفاع مقدس یاد شده است.

در این پیام آمده است: آن عزیز در سال های بازنشستگی و پس از جنگ نیز این راه را با ورود به جامعه هنری ادامه داد تا سرانجام سرنوشت او با دفاع مقدس گره خورده و به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

روابط عمومی ارتش پرواز محمدجواد شریفی راد را که از باسابقه ترین مدیران جلوه های ویژه سینمای ایران همچون پروژه عظیم محمد(ص) و فیلم های متعدد حوزه دفاع مقدس بود و همچنین «علی اکبر رنجبر»، مدیر سینمایی شهرک سینمایی را به جامعه هنری و فرهنگی کشور و خانواده سینما، تسلیت گفته است.

کد خبر 245241
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز