چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «عیش و نیستی» به کارگردانی علی جعفری که روایتگر مصرف‌گرایی و فرصت طلبی آدم‌ها است، در تالار «محراب» به روی صحنه رفته است.

پوستر تئاتر

به گزارش ایسنا، کارگردان این نمایش درباره نمایش «عیش‌ و نیستی» که متن آن نوشته‌ «تیری مونیه» نویسنده فرانسوی است، گفت: این نمایش درباره زندگی اجتماعی و مصرف‌گرایی آدم‌هایی است که زندگی‌شان در حال مدرن شدن است، این نمایش همچنین به اهمیت نقش رسانه‌ها در جریان سازی امور مختلف می‌پردازد.

او درباره قصه این نمایش ادامه داد: «عیش و نیستی» قصه‌ مرد نویسنده‌ای است که می‌خواهد مثل فلاسفه آدم ‌بزرگی شود و از حالت مصرف‌گرایی آدم‌های دیگر جامعه فاصله بگیرد.

این کارگردان درباره اجرا این نمایش در تالار «محراب» گفت: ما از اجرایی که در سالن محراب داریم راضی هستیم البته فکر می‌کنم این تالار مقداری مهجور واقع شده است.

عوامل نمایش «عیش و نیستی» به شرح زیر است: تیری مونیه (نویسنده) علی جعفری (کارگردان) فرجاد ساکی شهلا غیور‌، سحر قلباربند،‌ صحرا اسداللهی‌، سهیلا قنادان‌، میلاد بانگی‌، رضا عباسی (طراح صحنه) علیرضا خادم (طراح گریم) ابوالحسن نجفی (مترجم نمایشنامه‌)،‌ ساغر راد نژاد (طراح پوستر).

این نمایش از 15 دی هر شب ساعت 17 و 30 در سالن کوچک تالار محراب به صحنه رفته است.

کد خبر 245110
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز