همشهری آنلاین: تیم ملی جوانان ایران در دیدار آخر خود در مرحله گروهی در مقابل تیم جوانان اسلواکی دو بر یک شکست خورد.

football

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جوانان ایران بعدازظهر روز سه‌شنبه (17 دی) و از ساعت 13:45 در مقابل تیم ملی جوانان اسلواکی قرار گرفت و دو بر یک شکست خورد و در گروهش دوم شد.

تیم ملی جوانان ایران که با یک تساوی هم می‌توانست به جمع 4 تیم نهایی جام جهانی کوچک صعود کند، یک بازی هجومی و مستقیم را در دستور کار قرار داد و موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشت که با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد.

اسلواکی در دقیقه 3 گل زد، اما 5 دقیقه بعد ایران توسط یحیی نجاریان به گل تساوی رسید. پس از گل تساوی، ایران بازی هجومی را در دستور کار قرار داد تا به گل دوم برسد، اما روی یک ضدحمله در دقیقه 23 در محوطه جریمه، مدافع تیم ملی جوانان خطا انجام داد و تیم اسلواکی به پنالتی رسید تا بازیکنی که گل اول تیم اسلواکی را به ثمر رسانده بود، گل دوم را هم به ثمر برساند و نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود حریف به پایان برسد.

در نیمه دوم هم حملات ایران با این که گسترده بود، کارساز نشد و اسلواکی به دفاع مطلق روی آورده بود و با کشتن زمان می‌خواست سرعت هافبک‌ها و مهاجمین ایران را بگیرد.

در نیمه دوم هم مهاجمان تیم ملی فرصت‌های مسلم زیادی را از دست دادند تا ایران در نهایت بازی را دو بر یک واگذار کند و در عین شایستگی نتواند به جمع 4 تیم پایانی جام جهانی کوچک سن پترزبورگ صعود کند.

در گروه اول اسلواکی با 9 امتیاز از سه بازی با سه برد، بدون باخت، بدون مساوی، 7 گل زده، 3 گل خورده و با تفاضل 4+ به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و حریف تیم ملی جوانان روسیه شد.

ایران با 6 امتیاز از سه بازی، دو برد، یک باخت، بدون مساوی، 9 گل زده و 2 گل خورده و با تفاضل گل 7+ در گروهش دوم شد در مرحله بعدی برای رسیدن به مقام پتجم تا هشتم بازی می‌کند و باید منتظر بماند تا تیم دوم گروه دوم مشخص شود. در این گروه فنلاند با سه بازی، یک برد، دو باخت، 7 گل زده و 9 گل خورده و با سه امتیاز سوم، و بلاروس با سه بازی، بدون برد، سه باخت، بدون تساوی، 1 گل زده و 9 گل خورده و بدون امتیاز چهارم شد.

کد خبر 245101
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز