یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی امید ایران در یک بازی دوستانه توانست از سد تیم امید کره جنوبی بگذرد.

تیم ملی امید فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی زیر 22 سال ایران که نام تیم امید نامیده می‌شود توانست در یک بازی روان با حساب 3 بر 2 از سد تیم امید کره بگذرد.

شاگردان منصوریان بازی را که در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد بسیار طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقایق 7 و 9 توسط یعقوب کریمی و پیام صادقیان به گل برسید. اما بعد از دقایقی کره‌ای‌ها به خود آمدند و بازی به تعادل کشیده شد.

در این بازی که هر دو تیم دونده ظاهر شدند، پاس‌کاری هدفمند و انتقال بازی به همه نقاط زمین از نکات مثبت تیم ایران بود. کره‌ای‌ها در دقیقه 12 توانستند توسط لی‌ جوگ هو یکی از گل‌ها را جبران کنند.

نیمه دوم را دو تیم پایاپای شروع کردند اما هر چه از زمان می‌گذشت عطش کره‌ای‌ها برای جبران گل عقب‌افتاده بیشتر می‌شد تا اینکه در دقیقه 76 بار دیگر هو توانست دروازه ایران را باز کند. در این نیمه که سرعت بالایی داشت شاگران منصوریان توانستند چند موقعیت خلق کنند تا اینکه در دقیقه 90 کاوه رضائیان در یک حرکت زیبا و دو بار فریب مدافعان کره‌ای گل برتری ایران را به ثمر رساند.

بازی دوم در ابهام

در همین‌حال علیرضا منصوریان در مورد احتمال لغو دیدار دوم تیم ملی زیر 22 سال ایران و کره جنوبی در تاریخ 13 دی به فارس گفت: خودمان هم در این مورد چیزی نمی‌دانیم، قرار است بازیکنان به تیم‌های خود بازگردند تا در دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ حاضر شوند.

همچنین به ما اعلام شده تا 48 ساعت در کیش بمانیم تا فدراسیون در این ارتباط تصمیم‌گیری کند تا شرایط مسابقه معلوم شود. در حال حاضر خودمان هم چیزی از این موضوع نمی‌دانیم.

تیم ملی زیر 22 سال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در عمان آماده می‌کند.

دیدار دوم تیم ملی زیر 22 سال با کره جنوبی قرار است 13 دی برگزار شود و این مسابقه مصادف با دیدارهای لیگ برتر در هفته بیست و دوم طی روزهای 13 و 14 دی است.

کد خبر 244127
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز