همشهری آنلاین: هیات انتخاب و داوری رشته نقاشی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، در رشته نقاشی که با موضوع انسان معاصر برگزار می‌شود، یعقوب عمامه پیچ، احمد وکیلی، عبدالمجید حسینی راد، کاظم چلیپا و مرتضی افشاری انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا 11 دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

امروز 7 دی ماه، آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است و هنرمندان می‌توانند تا ساعت 24 امشب در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

مهلت ارسال فیلم های مستند تجسمی به جشنواره

مهلت ارسال آثار به بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر 11 دی ماه به پایان می‌رسد.

بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره فجر با موضوع فیلم های مرتبط با شاخه های مختلف هنرهای تجسمی نقاشی (سنتی و مدرن)، مجسمه سازی، سفال و سرامیک، نگارگری، خوشنویسی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور و فیلموگرافی هنرمندان (پرتره) تجسمی به منظور تشویق، نمایش آثار و گسترش فعالیت سینماگران همزمان با ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر 26 بهمن تا اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رشته فیلم مستند هنرهای تجسمی به دبیری علیرضا قاسمخان برگزار می‌شود و علاقه مندان و مستند سازان تا 11 دی ماه امسال فرصت دارند تا از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir در بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ثبت نام و آثارشان را ارسال کنند.

کد خبر 243894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز