شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۹
۰ نفر

ابوالفضل جلیلی کارگردان پرکار سینمای ایران که البته هیچ‌وقت آثارش در ایران به نمایش عمومی درنیامده‌اند، امسال ۲ فیلم «حافظ» و «داروگ» را به دفتر جشنواره فیلم فجر فرستاده تا در بخش اصلی یا حتی غیررقابتی به نمایش درآیند.

ابوالفضل جلیلی

 جلیلی در این‌باره به همشهری می‌گوید: برای شخص من حضور در جشنواره چندان اهمیت ندارد اما امسال دوست دارم در جشنواره حضور داشته باشم و علت آن هم علاقه بازیگران و دیگر عوامل جوان و جویای نامی است که در این فیلم‌ها همراه من بوده‌اند و می‌خواهند در جشنواره دیده و مطرح شوند. کارگردان «گال» البته تأکید می‌کند درصورت پذیرفته نشدن فیلم‌هایش در جشنواره اصلا از مسئولان سینمایی دلخور نخواهد شد.

سازنده «یک داستان واقعی» همچنین از صدور یک پروانه ساخت برای فیلم جدیدش سخن می‌گوید و خبر می‌دهد: امیدوارم با سرمایه‌ای که قرار است از فروش مجموعه آثارم به مؤسسه رسانه‌های تصویری به‌دست بیاورم ساختن فیلم جدیدم با نام «مسیر معکوس» را شروع کنم. مؤسسه رسانه‌های تصویری قرار است تعدادی از فیلم‌های جلیلی را بخرد و در قالب یک بسته به بازار عرضه کند. جلیلی امیدوار است با عادت‌شکنی‌های امسالش در پیگیری برای حضور فیلمی در جشنواره، گروهی از منتقدان را غافلگیر کند؛ گروهی که معتقدند کم‌فروغ بودن او در سینمای ایران به پیگیر نبودن خودش بازمی‌گردد. در ادامه این خرق عادت‌ها جلیلی تصمیم دارد امسال به هر شکل ممکن کار ساختن فیلم جدیدش را هم شروع کند.

کد خبر 243881

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز