همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه رویانیان چکمه‌پوش است گفت؛ بیش از این نمی‌توانم سکوت کنم. کفگیر رویانیان به ته دیگ خورد است و این دفعه تا آخر مقابل توهین‌هایش می‌ایستم.

فتح‌الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات محمد رویانیان، اظهار داشت: من نمی‌توانم بیشتر از این سکوت کنم. گاهی مجبورم خویشتنداری کنم ولی هواداران ما هم انتظاراتی دارند و می‌گویند مگر از مسئولان پرسپولیس می‌ترسید که جوابشان را نمی‌دهید.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند چنین واکنش‌هایی منجر به جنگ لفظی بین هواداران پرسپولیس و استقلال می‌شود به خصوص که دربی نزدیک است، اظهار داشت: شما فکر می‌کنید که مقصر کیست آیا تا به حال شده یک روزنامه حرکت مسئولان باشگاه پرسپولیس را تقبیح کند؟ اصلا جنگ لفظی صورت گیرد، من این سری تا آخر خط می‌روم و در این زمینه شکست نمی‌خوریم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: نمی‌شود که مسئولان باشگاه پرسپولیس مدام علیه استقلال موضع داشته باشند و ما هیچی نگوییم. از قول من این طور بنویسید که اگر آقای رویانیان که تا 5 بار به ما توهین کند هیچی نمی‌گوییم ولی وقتی به 50 بار می‌رسد باز هم باید سکوت کنیم؟ همان زمانی که آقای رویانیان در بوق و کرنا می‌کرد و قهرمانان جهان را به پرسپولیس می‌آورد گفتم اگر ایشان از ستاد سوخت برود نمی‌تواند پرسپولیس را اداره کند و شاهد هستید که 6 ماه از ستاد سوخت بیرون آمده است و کفگیرش ته دیگ خورده است و به او فشار آمده و به خاطر همین دنبال این است که علیه ما صحبت کند. چون او چکمه‌پوش است و همه را به وسط می‌کشد در صورتی که من می‌گویم برادر آرام باش به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد. نکته جالب اینجاست که هیچ اشکالی ندارد که دو باشگاه برای هم کری بخوانند ولی باشگاه پرسپولیس اصلا سیستم ندارد و همه آنها عادت دارند هیئتی علیه یک نفر صحبت می‌کنند. من واقعا بابت این بی‌احترامی‌ها متاسفم و از کمیته انضباطی می‌خواهم که بابت این مسائل ورود کنند.

فتح‌الله‌زاده در ادامه این گفت‌وگو در خصوص پیشنهاد یک باشگاه چینی به حنیف عمران‌زاده گفت: چون بازیکنان ما خوب هستند خیلی از تیم‌ها دنبالشان هستند ولی ما این بازیکن را نزد خود حفظ می‌کنیم.عمران زاده از چین پیشنهاد دارد ولی ما او را نگه می داریم.

وی در مورد اینکه چطور شد ساموئل در استقلال ماندنی شد، گفت: ما نمی‌خواستیم پول ساموئل را ندهیم اما منتظر پرداخت پول از سوی AFC بودیم ولی با این حال او را آزاد گذاشتیم تا هر تصمیمی که خودش می‌خواهد، بگیرد. در نهایت حرف ما را پذیرفت تا وقتی پول AFC‌ آمد،‌آن را بگیرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص صحبت‌های آندو تیموریان مبنی بر مشکلات مالی گفت: او پسر خوبی است و من از او هیچ وقت ناراحت نمی‌شوم. او را دوست دارم و برایمان زحمت می‌کشد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده به زودی مشکلات مالی حل می‌شود، گفت: حتما آقای زمانی اسب خود را زین کرده است. خدا کند که این اتفاق بیفتد. او هم تلاش‌هایی برای درآمدزایی می‌کند. اینکه هیئت مدیره‌ای می‌خواهد کمک کند واقعا خوب است.

فتح‌الله‌زاده در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: من هیچ وقت دوست ندارم علیه پرسپولیس صحبت کنم و از همین جا از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کنم ولی باید بگویم مسئولان این باشگاه هیچ گاه جانب انصاف را رعایت نمی‌کنند.

کد خبر 243816
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز