همشهری آنلاین: در حالی که گفته شده بود وزیر اطلاعات عصر سه‌شنبه برای پاسخگویی به برخی شبهات در مورد دیدار هیات پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار خواهد کرد، وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت نرفت.

محمدحسین آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه‌ی عصر دیروز این کمیسیون گفت: طبق برنامه قرار بود وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون حاضر شود اما بنا بود موضوع خواسته‌های بودجه‌ای این وزارتخانه در کمیسیون بررسی شود. با این وجود وزیر اطلاعات به کمیسیون نیامد و با توجه به این‌که فرصت کمیسیون برای بررسی پیشنهادهای بودجه‌ای رو به پایان است بعید است که وزیر اطلاعات بتواند در مورد بودجه‌ی این وزارتخانه با کمیسیون مذاکراتی داشته باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم‌چنین در مورد این مساله که قرار بود وزیر اطلاعات به برخی شبهات در مورد دیدار هیات پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی به کمیسیون امنیت ملی توضیح دهد، گفت: به نظر می‌رسد در این مورد تعدادی از نمایندگان قصد طرح سوال را دارند. مشخص است که وزیر اطلاعات باید در آینده در این خصوص توضیح دهد اما من نمی‌توانم در مورد سوال از وزیر اطلاعات اظهارنظر کنم.

آصفری در مورد دستور دیگر جلسه عصر دیروز کمیسیون امنیت ملی گفت: طبق برنامه، وزیر دفاع، نمایندگان دیوان محاسبات و نمایندگان معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری در جلسه کمیسیون حاضر شدند تا در مورد بودجه‌ی وزارت دفاع و نیروهای مسلح بحث و گفت‌وگو صورت گیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان این‌که تاکید همه‌ی حاضران جلسه‌ بر این موضوع بود که نباید بودجه‌ی نیروهای مسلح کاهش پیدا کند، گفت: امیدواریم اعضای تلفیق هم متوجه این موضوع باشند و با مدیریت صحیح اجازه‌ی کاهش بودجه‌ی وزارت دفاع و نیروهای مسلح را ندهند.

 

کد خبر 243641
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز