همشهری آنلاین: تیم‌های حاضر در لیگ برتر به جز چهار تیم پتروشیمی بندرامام، ذوب آهن، افرا خلیج فارس و فولاد ماهان سپاهان در هفته یازدهم لیگ آخرین بازی دور رفت خود را برگزار کردند.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، حساس‌ترین بازی این هفته مصاف تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام برای تصاحب جایگاه اول جدول بود.

این دیدار در کوارتر اول و دوم با برتری تیم میزبان، یعنی پتروشیمی بندرامام به پایان رسید. در نیمه دوم با وجود این که مهرامی‌ها اختلاف بازی را به عدد 3 رساندند، اما در پایان نتوانستند از حریف خود پیشی بگیرند و با نتیجه 80 بر 68 اولین شکست این فصل خود را پذیرا شدند.

پتروشیمی بندرامام با وجود کسب این پیروزی به دلیل یک بازی کمتر از مهرام در حال حاضر در جایگاه دوم جدول جای گرفته است، با این حال با هر نتیجه‌ای که در دیدار معوقه این تیم با ذوب آهن رقم بخورد، پتروشیمی نیم فصل اول مسابقات را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند.

دانشگاه آزاد در تهران میزبان همشهری خود، افرا خلیج فارس بود. با وجود اختلاف 6 پله‌ای این تیم در جدول، بازیکنان افرا بازی نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند، هر چند که در انتها با نتیجه 71 بر 64 مغلوب دانشگاه آزاد شدند. دانشگاه با کسب 9 پیروزی از 7 بازی خود در نیم فصل، جایگاه سوم دور رفت را از آن خود کرد.

شهرداری گرگان آخرین هفته دور رفت را با پیروزی مقابل همیاری زنجان به پایان برد. گرگانی‌ها موفق شدند با کسب پیروزی 77 بر 70 ، نیم فصل اول مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارند. زنجانی‌ها نیز با این نتیجه در جایگاه پنجم باقی ماندند.

صنایع پتروشیمی ماهشهر این هفته میزبان صنایع فولاد هفت الماس بود. ماهشهری‌ها موفق شدند میزبان خود را با نتیجه 69 بر 55 شکست دهند و در جایگاه ششم جدول جای بگیرند. صنایع فولاد هفت الماس نیز رده هفتم جدول را از آن خود کرد.

ذوب آهن در دربی بسکتبال اصفهان با نتیجه 50 بر 43 همشهری خود را شکست داد. فولاد ماهان سپاهان با قبول این شکست خانگی با یک بازی کمتر در جایگاه هشتم جای گرفته است.

نیروی زمینی نیز در یک بازی نزدیک و پایاپای که در اغلب دقایق با نتیجه مساوی در جریان بود، با نتیجه نزدیک 74 بر 72 موفق به شکست میهمان خود، استقلال زرین قشم شد. نیروی زمینی با این پیروزی به رده دهم صعود کرد و استقلالی‌ها با نزول یک پله‌ای در رده یازدهم قرار گرفتند.

 

کد خبر 243195
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز