همشهری آنلاین: فرهنگسرای رسانه با مشارکت مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما به مناسبت هفته پژوهش اقدام به برگزاری نخستین نشست «تحلیل پیام‌های ارتباطی در ایران » کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ،دکتر خیامی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی هدف از برپایی این همایش را ،تعمیق رویکرد علمی و روشمند این مرکز به موضوع تحلیل و ارزیابی برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی دانست  و گفت:

در این نشست ضمن آسیب‌شناسی فرایندهای نقد و تحلیل رسانه‌ای در ایران و نیز مرور وضعیت عناوین درسی مرتبط در دانشگاه‌های کشور، روش‌های کمی و کیفی تحلیل متون رسانه‌ای مورد توجه و بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین اظهار داشت: امیدواریم  نشست مذکور، به منزلة آغاز سلسله نشست‌های تخصصی «نقد رسانه‌ای» در حوزه‌هایی چون «موسیقی»، «برنامه‌‌های نمایشی»، «خبر»، «فضای مجازی» و ... باشد.

خیامی در ادامه از رونمایی فصلنامه  «تحلیل پیام»  در حاشیه برپایی این نشست خبر داد و گفت: شمارة جدید این فصلنامه با حضور آقای دکتر خجسته معاون سازمان صداوسیما رونمایی خواهد شد.

 به گفته وی، این شماره که بالغ بر 400 صفحه مقالات کارشناسان و اساتید حوزه «تحلیل پیام‌های ارتباطی» است، شامل ویژه نامة تحلیل برنامه‌های سیاسی و خبر نیز می‌باشد.

نخستین نشست" تحلیل پیام های ارتباطی در ایران "روز سه شنبه 26 آذرماه از ساعت 13 با حضور

دکتر کوثری، دکتر بشیر، دکتر رسولی، دکتر فاضلی، دکتر اربابی، دکتر گیل‌آبادی، دکتر گیویان و نیز جمعی از مدیران و کارشناسان صداو سیما در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

کد خبر 242689

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز