همشهری آنلاین: سلسله نشست‌های نقد و بررسی محصولات فرهنگی و هنری کودک و نوجوان به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

هنر کودک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حوزه هنری، این برنامه با هدف آسیب‌شناسی تولیدات فرهنگی هنری کودک و نوجوان نخستین نشست تخصصی نقد و بررسی محصولات فرهنگی و هنری کودک و نوجوان با محوریت دفاتر تولید شده ایرانی با حضور تولیدکنندگان دفاتر و کارشناسان حوزه‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی، تجسمی و ... روز دوشنبه 25 آذرماه درحوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

«نیره توکلی» دکترای جامعه‌شناسی، فعال جامعه‌شناسی هنر، مترجم و نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان، «مجید قادری» طراح پروژه‌های ملی عروسک دارا و سارا، عروسک مبارک، عروسک‌های بند انگشتی، عروسک عمو نوروز و ...، «مریم جلالی» دکترای مریریت برنامه ریزی فرهنگی، تهیه کننده، نویسنده و سردبیر مدیر برنامه‌های رادیویی و تلویزیون و مدیر گروه خانواده شبکه ۲ سیما، «سعید باباوند» طراح گرافیک و منتقد هنرهای تجسمی و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، «سیدعلی کاشفی» مولف بیش از ۱۰۰ مقاله و یادداشت تخصصی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، «زهرا هوشیاری» دانشجوی دکترای تخصصی گرایش روان سنجی عضو پیوسته ارشد انجمن روانشناسی ایران، میهمانان این نشست هستند.

نشست‌های آتی نقد و بررسی محصولات فرهنگی و هنری کودک و نوجوان با محوریت عروسک‌های ایرانی و بازی‌های رایانه ای تا پایان سال‌جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 242531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز