گروه اقتصادی: شرکت مخابرات این‌بار نیز خلف وعده کرد و اضافه دریافتی از مشترکان خود را که قرار بود در قبض‌های این‌ماه برگرداند، اعمال نکرد.

به گزارش همشهری مشترکان تلفن ثابت که با استناد به دستور وزیر ارتباطات و رگولاتوری، بازگرداندن مبالغ اضافه دریافتی در صورتحساب بعدی را به انتظار نشسته بودند با دریافت صورتحساب 2‌ماه مهر و آبان اثری از بازگرداندن این مابه‌التفاوت ندیدند. معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اظهار بی‌اطلاعی از علت اجرایی نشدن این تکالیف به خبرنگار ما اعلام کرد: این سازمان در حال پیگیری علل عدم‌بازپرداخت مبالغ اضافه دریافتی به مشترکان است.

حسن رضوانی با بیان اینکه بازگرداندن مبالغ اضافه دریافتی و اعمال تعرفه‌های قبلی تلفن ثابت نیازی به مصوبه ندارد تصریح کرد، رگولاتوری در حال پیگیری علت بازنگرداندن مبالغ اضافه دریافتی تعرفه تلفن ثابت به مشترکان بوده و به‌زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد کرد. شرکت مخابرات پیش از این با استناد به تعرفه شورای رقابت نرخ هر پالس مکالمه را از مرداد‌ماه از 44.7 به 58.71 ریال افزایش داده بود؛ اقدامی که با مخالفت صریح وزیر ارتباطات و رگولاتوری و مکلف کردن این شرکت به بازگرداندن مابه‌التفاوت اضافه دریافتی به مشترکان در قبوض بعدی مواجه شد.

نحوه صدور قبوض مشترکان تلفن ثابت و همراه نیز از دیگر مشکلات کنونی مردم است. در این زمینه سخنگوی شرکت مخابرات، از در دستور کار قرار گرفتن تجدید نظر در صدور قبض‌ها و بازگشت آن به روال قبلی (هردو‌ماه‌یک‌بار) برای جلوگیری از تداخل صورتحساب مشترکان خبر داده است.

کد خبر 242471
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز