همشهری آنلاین: با پایان یافتن هفته نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییری در صدر و قعر جدول ایجاد نشد و تیم‌های بالانشین با شکست حریفان، موقعیت خود را تحکیم بخشیدند.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اولین بازی این هفته تیم دانشگاه آزاد میزبان فولاد ماهان اصفهان بود که توانست 40-62 این تیم را شکست دهد.

تیم مهرام در ماهشهر میهمان تیم صنایع پتروشیمی بود.مهرامی‌ها در این بازی نیز با غلبه بر میزبان خود موفق به حفظ صدرنشینی خود در پایان هفته نهم شدند.

در گرگان تیم شهرداری این شهر در رقابتی زیبا و نزدیک با تیم پتروشیمی بندر امام با آن که نتیجه بازی را 75-78 به مدافع عنوان قهرمانی واگذار نمود، اما هواداران خود را راضی به خانه‌های خود فرستاد.


جزیره قشم میزبان دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال زرین قشم بود که این بازی زیبا و مهیج با نتیجه 69-65 به سود نماینده اصفهان به اتمام رسید و این برد هفتمین پیروزی ذوب آهن در فصل جاری مسابقات بود.


در دومین بازی انجام شده در سالن آزادی تهران، تیم نیروی زمینی پس از آن که نیمه اول مسابقه را با پیروزی به پایان رساند، در نیمه دوم بازیکنان همیاری زنجان موفق شدند امتیازات عقب افتاده را جبران نمایند و در نهایت نتیجه نهایی را به سود خود تغییر دهند. با این پیروزی تیم همیاری با 13 امتیاز به مکان پنجم جدول صعود کرد.


و در آخرین بازی این هفته تیم فولاد هفت الماس قزوین میزبان تیم افرای تهران بود. پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود، از همین رو دو تیم از ابتدا بازی درگیرانه و شانه به شانه‌ای را به نمایش در آوردند که حاصل آن تساوی در امتیاز 53 در پایان وقت قانونی بود. با شروغ وقت اضافه تیم فولاد هفت الماس قزوین با استفاده بهتر از موقعیت‌ها موفق شد با نتیحه 60-77 میهمان خود راشکست داده و سومین پیروزی خود در مسابقات را جشن بگیرد.

 

کد خبر 242397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز