همشهری آنلاین: دانش آموزی در یکی از دبیرستان‌های شهر دنور در ایالت کلرادو با شلیک گلوله دو دانش‌آموز را زخمی کرده و سپس خود را از پا درآورده‌است.

تیراندازی

براساس گزارش BBC، این فرد مسلح شات‌گانی را به همراه خود وارد مدرسه کرده‌بود و به دنبال یکی از معلم‌های مدرسه می‌گشت که با یکی از همکلاسی‌هایش مواجه شد. معلم زمانی که فهمید هدف اصلی او بوده‌است مدرسه را ترک کرد تا با این شیوه بتواند فرد مسلح را نیز از مدرسه خارج سازد.

این رویداد یک روز پیش از آغاز مراسم یادبود تیراندازی سال گذشته در مدرسه ابتدایی ساندی‌هوک در کانتیکت آمریکا که 26 کشته به جا گذاشت رخ داده‌است.

فرد مسلح ظهر روز گذشته وارد دبیرستان آراپاهو شده و با تیراندازی دو نفر را مجروح ساخت که بعد مشخص شد یکی از این دانش‌آموزان جراحاتی شدید و وخیم برداشته اما دانش‌آموز دیگر زخمی نشده و تنها بدنش به خون قربانی اصلی آلوده شده‌است.

هویت این دانش‌آموز مسلح 18 ساله اکنون مشخص شده و پلیس او را کارل هالورسون پیرسون معرفی کرده‌است که قصد داشته از یکی از معلم‌هایش انتقام بگیرد. دانش‌آموزی که جراحات شدید برداشته نیز دختری 15 ساله‌است.

دبیرستان آراپاهو در 13 کیلومتری دبیرستانی به نام کلمباین واقع شده که در سال 1999 محل قتل 14 دانش‌آموز بوده‌است. پلیس گمان می‌برد این دانش‌آموز به خاطر اختلافی که با معلم خود داشته با وی دشمن شده و برای واکنش نشان دادن به اختلافی که میان آنها بوده تصمیم به کشتن او را گرفته‌است. وی پس از ورود به مدرسه نام معلم را برده و خواسته تا او را ببیند و معلم نیز با تصمیمی هوشمندانه از مدرسه خارج شده تا دانش‌آموز مسلح را با خود از مدرسه خارج کند. اما این نوجوان به یکی از همکلاسی‌هایش شلیک کرده و سپس جسدش در یکی از کلاس‌های دبیرستان کشف شده‌است و پلیس احتمال می‌دهد خودکشی صورت گرفته باشد.

کد خبر 242366
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز