همشهری‌آنلاین: مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه پاسخگویی یکی از محورهای اصلی فعالیت این سازمان است، گفت: در تأمین‌اجتماعی به حضور، همراهی و نظارت خبرنگاران اعتقاد راسخ داریم.

تقی پور

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور در ابتدای نشست خبری مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درگذشت پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات را به جامعه ارتباطات و رسانه‌های کشور تسلیت گفت و افزود:‌ به عنوان یک فعال عرصه رسانه‌ای و ارتباطات وظیفه دارم که آنچه از اساتید این رشته آموخته‌ام را در سازمان تأمین‌اجتماعی به اجرا درآورم و فضای مناسبی برای حضور و نظارت رسانه‌ها بر این سازمان فراهم کنم.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، قانونگرایی، برنامه‌محوری، پاسخگویی و پاکدستی را محورهای اصلی فعالیت سازمان تأمین‌اجتماعی در دوره مدیریت جدید برشمرد و اظهار داشت: این محورها با رسالت و فعالیت‌های رسانه‌ای نیز همسویی دارد.

وی گفت: رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی باید ناظرانی خوب و عمیق بر عملکرد سازمان‌های مختلف باشند تا نهادها و کارگزاران نظام در مسیر قانون‌گرایی، برنامه محوری و پاکدستی فعالیت کنند.

تقی‌پور با بیان اینکه اولین نشست خبری مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه گزارش عملکرد 100 روز فعالیت در این سازمان و به منظور آشنایی بیشتر با اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: به خبرنگاران محترم اطمینان می‌دهم که اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی آماده ارتقای همکاری با رسانه‌هاست و از نقد سازنده و پیگیری مسائل مربوط به تأمین‌اجتماعی در رسانه‌ها استقبال می‌کنیم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: برنامه‌ریزی جامعی برای حضور مدیران ارشد سازمان در رسانه‌ها و همچنین برگزاری نشست‌های فصلی مدیرعامل سازمان با رسانه‌ها داریم.

کد خبر 242178
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز