همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ برتر با بازی تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و استقلال زرین قشم آغاز شد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، ماهانی‌ها که هفته گذشته را با ناکامی پشت سر گداشته بودند، موفق شدند میهمان خود، تیم استقلال زرین قشم را شکست داده و به چهارمین پیروزی این فصل خود دست پیدا کنند.

دومین بازی این هفته یکی از زیباترین بازی‌های هفته هشتم بود که بین تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام انجام گرفت.در ثانیه آغازین بازی، حامد آفاق با یک پرتاب سه امتیازی تیم پتروشیمی را پیش انداخت. این دیدار تا دقابقی از بازی با برتری پتروشیمی در جریان بود، اما بازیکنان دانشگاه آزاد در ادامه با نمایش خوبی که در زمین داشتند، موفق شدند بازی را در امتیاز 24 به تساوی بکشانند و پایاپای حریف قدرتمند خود تا پایان کوارتر سوم پیش بروند. در کوارتر چهارم این بازیکنان پتروشیمی بودند که بازی را در دست گرفتند و با افزایش اختلاف امتیاز خود با تیم میزبان، توانستند هفتمین بازی این فصل خود را با برتری به پایان برساندند.

همیاری زنجان و افرا خلیج فارس در زنجان مقابل هم به میدان رفتند. همیاری که هفته گذشته نتوانسته بود در کسب نتیجه موفق عمل کند، در هفته هشتم مقابل تیم افرا که نمایش فوق العاده‌ای مقابل مهرام داشت، با نتیجه 69 بر 43 به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان که میزبان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر بود، در حالی که در دقایقی از بازی توانست تیم برتر میدان باشد، در نهایت با نتیجه 69 بر 60 مغلوب صنایع پتروشیمی شد.

مهرامی‌های صدر نشین در هفته هشتم نیز مقابل تیم نیروی زمینی تیم برتر میدان بودند و هشتمین حریف خود در لیگ برتر را نیز با شکست بدرقه کردند و همچنان صدر جدول را در تصاحب خود نگهداشتند.


تیم ذوب آهن در اصفهان میزبان تیم صنایع فولاد هفت الماس قزوین بود. این بازی نیز با برتری ذوب آهن به پایان رسید.

 

کد خبر 242134
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز