سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: معمای ناپدید شدن جوان کاشی‌کار با پیدا شدن جسد او و دستگیری عامل جنایت آشکار شد.

15مرداد امسال خانواده‌ای به کلانتری کیانشهر رفتند و خبر از ناپدیدن شدن پسر 35ساله‌شان به نام بهزاد دادند. آنها گفتند که بهزاد برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. از همان زمان تحقیقات برای یافتن ردی از مرد گمشده شروع شد تا اینکه جسد وی در بیابان‌های اطراف حسن‌آباد پیدا شد. خانواده بهزاد وقتی برای تحقیقات به اداره آگاهی احضار شدند، گفتند: روزی که بهزاد ناپدید شد، شخص ناشناسی با تلفن همراهش تماس گرفته و از او خواسته بود که برای کاشی‌کاری به خانه‌ای در کیانشهر برود و پس از آن بود که پسرمان ناپدید شد.

این سرنخ کافی بود تا کارآگاهان جنایی راهی آدرسی شوند که بهزاد برای کاشی‌کاری به آنجا رفته بود. آنها در خیابان مورد نظر خودروی گمشده بهزاد را پیدا کردند که کنار ساختمانی نیمه‌کاره پارک شده بود. وقتی مأموران وارد ساختمان شدند، کسی در آنجا نبود. یکی از همسایه‌ها به پلیس گفت: ساختمان نیمه‌کاره متعلق به یکی از بستگانم است. او چند وقت پیش از من خواست که مراقب باشم کسی از آنجا سرقت نکند و من هم هرچند وقت یک‌بار به ساختمان سرمی‌زدم تا اینکه یک روز خودروی پرایدی را دیدم که در حال خروج از ساختمان بود.

به تصور اینکه راننده پراید دست به سرقت زده است، سعی کردم آن را متوقف کنم اما او به سرعت دور شد و من در آن لحظه توانستم شماره پلاک آن را یادداشت کنم. پس از رفتن ماشین وارد ساختمان شدم و چون سرقتی در آنجا رخ نداده بود موضوع را به صاحب ساختمان اطلاع ندادم. با این سرنخ، کارآگاهان اقدام به شناسایی صاحب خودروی پراید کردند و شامگاه 18آذر‌ماه وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم 34ساله در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و به مأموران گفت: من آن روز مقتول را به بهانه بازدید ساختمان و برعهده گرفتن کار کاشی‌کاری، به ساختمان نیمه‌کاره کشاندم.

زمانی که او در داخل ساختمان در حال اندازه‌گیری بود، طنابی پلاستیکی که همراهم بود به دور گردنش انداخته و او را خفه کردم. سپس جسد را به صندوق عقب پرایدم منتقل کردم و بلافاصله از ساختمان خارج شدم. بعد از آن جسد را در بیابان‌های منطقه حسن‌آباد رها کردم و پا به فرار گذاشتم. حتی ماشین مقتول را که کنار ساختمان نیمه‌کاره پارک‌شده بود، همانجا رها کردم.
سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: متهم هنوز از انگیزه‌اش برای ارتکاب جنایت چیزی نگفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 242046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز