همشهری آنلاین: پژوهش جدید محققان استرالیایی نشان داد افرادی که به خرید علاقه زیادی داشته و روزانه زمانی را به آن اختصاص می‌دهند، نسبت به افرادی که تنها یکبار در هفته این کار را انجام می‌دهند از طول عمر بیشتری برخوردارند.

shopping

جنین ویلز از دانشگاه آوکلند با بررسی حدود 2000 سالمند تایوانی اظهار کرد افرادی که زود به زود به خرید می‌روند، به احتمال زیاد از ارتباطات اجتماعی زیادی برخوردارند که آن هم به شدت با رفاه مرتبط است.

این در حالیست که جولیانا ماسولت از دانشگاه ماسی بر این باور است که مزیت دیگر خرید بیشتر می‌تواند در فعالیت فیزیکی راه رفتن از یک مغازه به مغازه دیگر نهفته باشد.

به گزارش ایسنا، این پژوهش در مجله Epidemiology and Community Health منتشر شده است.

 

 

کد خبر 241981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار