همشهری آنلاین: فراخوان نخستین جشنواره عکس با عنوان "تأمین اجتماعی در یک نگاه" به مناسبت دهه مبارک فجر منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران با هدف ارائه ابعاد مختلف خدمات بیمه اجتماعی، تاثیرات مقوله تامین اجتماعی در زندگی روزمره در قالب عکس و بهره مندی از توانمندی‍های عکاسان حرفه ای، جشنواره عکس با عنوان "تأمین اجتماعی در یک نگاه" برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، حضور در این جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و عکاسان می‌بایست طبق موضوع های زیر عکس خود را به ثبت برسانند.

1- مخاطبان بیمه تأمین اجتماعی (شامل کارفرمایان و کارگران (زن ومرد) واحدهای صنعتی، تولیدی و صنفی، رانندگان، قالیبافان، صیادان، کارگران ساختمانی، پزشک، استاد دانشگاه، روزنامه نگار و بازنشسته، ازکارافتاده و بازماندگان).

2- معرفی انواع خدمات بیمه تامین اجتماعی: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور موظف به ارائه خدمات بیمه ای و درمانی از قبل از تولد تا پس از مرگ به شرح ذیل می‌باشد:

1-2- ارائه خدمات درمانی در هنگام بیماری و حادثه (حوداث ناشی از کار و غیر ناشی از کار)

2-2- بیکاری و مقرری بیمه بیکاری

3-2-ارائه خدمات پزشکی دوران بارداری وبیماری

4-2- پرداخت کمک هزینه تجهیزات کمک پزشکی (عینک، عصا، سمعک، اعضای مصنوعی بدن و ...)

5-2- کمک هزینه ازدواج

همچنین، نگاه خلاقانه و بررسی ابعاد تاثیر گذار بیمه تأمین اجتماعی بر زندگی خانوادگی و اجتماعی شامل: امنیت روحی و روانی خانواده و جامعه، امید به زندگی و آینده، رفاه و آرامش در دوران اشتغال و فراغت از کار، زندگی با تامین اجتماعی و بدون تامین اجتماعی و... .

دراین گزارش آمده است: هر عکاس می‌تواند 7 قطعه عکس شماره گذاری شده را به صورت رنگی یا سیاه و سفید با فرمت jpg و حجم حداکثر 2 مگابایت برای هر عکس، به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس، در یک مرحله، به آدرس پست الکترونیک photo@tamin.ir ارسال نماید.

به عکس‌های ارسالی فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در بخش مقررات این فراخوان آمده است: عکس‌ها ارسالی می‌بایست مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید.

عکاسان باید آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری اول بهمن ماه1392 به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به عکس اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 3 سکه تمام بهار آزادی و به نفر دوم و سوم نیز به به ترتیب لوح تقدیر به همراه 2 و 1 سکه تمام بهار آزای اهدا و مابقی هنرمندانی که آثارشان پس از داوری پذیرفته شده مبلغ 2،000،000ریال به عنوان حق التصویر تقدیم می‌شود.

همچنین سازمان تأمین اجتماعی بابت عکس ویژه جشنواره نیز لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 3 سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌کند.

داوری آثار 15 بهمن ماه و برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز این جشنواره اسفنده ماه سال 92، برگزار خواهد شد.

اسماعیل عباسی، سعید دستوری و سید مهدی مقیم نژاد داوران این جشنواره هستند.

به تمامی راه یافتگان به نمایشگاه، گواهی شرکت و یک جلد کتاب چاپ شده جشنواره اهداء می‌شود.

علاقمندان جهت مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به یکی از سایتهای www.farhangfilm.ir ،www.photo.tamin.ir و یا با شماره های 6 و 88665525 تماس بگیرند.

کد خبر 241615
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز