همشهری آنلاین: فرهنگسرای کار به مناسبت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسابقه عکاسی با عنوان "محرم در قاب تصویر" را برگزار می‌کند.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، هدف از برگزاریاین مسابقه آشنایی شهروندان با فرهنگ عاشورایی، بسط و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رشد و تعالی آثار هنری با موضوع قیام عاشورا، بسط و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی از منظر هنری، تبین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شور حسینی برای نسل جوان است.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند عکاس های گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را از طریق سی دی به دبیرخانه مرکزی مسابقه واقع در بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگسرای کار ارسال کنند.

به 12 نفر از برگزیدگان این مسابقه به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد همچنین مهلت ارسال آثار تاپایان وقت اداری پنجشنبه 30 آبان ماه و زمان اعلام نتایج آذرماه است و مقرر شده نمایشگاهی از آثار برگزیده در فرهنگسرای کار برپا شود.

این مسابقه با مشارکت مرکز آموزشهای اجتماعی شهید حیدری و دفتر نوسازی و خدمات اجتماعی شهرداری تهران (محله امام-زاده عبدالله) و به مناسبت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب - تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگسرای کار مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگسرا به نشانی Kar.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 238090
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز