دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۸
۰ نفر

چهارمین ویژه‌برنامه «پرده عشاق» با هدف تجلیل از مهدی متوسلی، کارگردان نمایش مذهبی «خورشید کاروان»، عصر امروز در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

نمایش خورشید کاروان


متوسلی نمایش‌های موفق «پنجره فولاد»، «زخم مدینه» و «از خاک تا افلاک» را هم در کارنامه دارد که با موضوع فرهنگ آیینی و مذهبی اجرا شده‌اند. وی به‌خاطر دو دهه اجرای پیوسته نمایش تحسین‌شده خورشید کاروان در داخل و خارج از ایران به‌عنوان یکی از مفاخر حسینی منطقه یک تهران در ویژه‌برنامه پرده عشاق این منطقه تجلیل می‌شود. این برنامه ساعت17 امروز 11آذرماه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و شهروندان در فرهنگسرای ملل واقع در بوستان قیطریه برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه پرده عشاق از هشتم آذرماه آغاز شده و تا 29آذر در مناطق 22گانه تهران- هر شب یک منطقه - ادامه دارد. این برنامه شب گذشته به تجلیل از محمدعلی کریمخانی، مداح و خواننده آلبوم ساقی سرمست در فرهنگسرای فردوس اختصاص داشت. تا امروز از مرحوم محمدرضا آقاسی، شاعر آیینی و حاج‌عباس محمدی، شاعر و قدیمی‌ترین فروشنده محصولات فرهنگی و مذهبی در مناطق 21و 14تجلیل شده است.

پرده عشاق 12آذرماه ساعت 10صبح در فرهنگسرای اندیشه با تجلیل از هادی محبی، شهید امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود. گسترش فضایل اخلاقی با تمرکز بر اخلاق عمومی و معرفی و تکریم مفاخر و نخبگان ملی، شهری و محلی به شهروندان هر منطقه و عموم مردم از اولویت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری این برنامه‌هاست. شهروندان برای آگاهی از دیگر برنامه‌های پرده عشاق می‌توانند با شماره 1837تماس بگیرند.

کد خبر 240848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز