جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: چندی پیش شرکت مایکروسافت توانست یک میلیون دستگاه از جدیدترین نسل کنسول‌های خود موسوم به ایکس باکس وان را به فروش برساند.

ایکس باکس

بعد از مدتی مشخص شد که بعضی از این دستگاه‌ها با مشکلاتی در درایو نوری‌شان مواجه می‌شوند. حالا مایکروسافت قول داده از کاربرانی که دستگاه‌های معیوبش را خریداری کرده‌اند دلجویی کند.

به گزارش ایسنا، هنگامی که کاربران در بعضی از کنسول‌های ایکس باکس وان بازی مورد نظر خود را قرار می‌دادند، صداهای عجیبی می‌شنیدند. اکنون شرکت مایکروسافت به این کاربران وعده داده که علاوه بر تعویض ایک باکس وان معیوبشان، به آن‌ها اجازه دانلود یک بازی بصورت رایگان را می‌دهد.

البته این تمام ماجرا نیست و کاربران نمی‌توانند هرچه که دلشان بخواهند را دانلود کنند، بلکه مایکروسافت لیستی را اعلام کرده و کاربران می‌توانند یکی از بازی‌های این لیست را به دلخواه خود انتخاب کنند. این لیست به شرح زیر است:

  • Dead Rising 3
  • Forza Motorsport 5
  • Ryse: Son of Rome
  • Zoo Tycoon

مجله اینترنتی Polygun در این رابطه سوالی را از شرکت مایکروسافت پرسیده و از این شرکت خواسته تا اطلاعات بیشتری را در این رابطه در اختیار عموم بگذارد. مایکروسافت در پاسخ به این نامه نوشته است:

در حالی که روند تعویض کنسول‌های معیوب در اولویت نخست ما قرار دارد، ما قصد داریم اطمینان حاصل کنیم که کاربران ناراضی ما همچنان در حوزه بازی حضوری فعال داشته باشند. در همین راستا مایکروسافت امکان دانلود یکی از بازی‌های ساخت استودیو‌های بازی‌سازی خودش را به رایگان به این دسته از کاربران هدیه می‌دهد.

حال باید منتظر ماند و دید که نسل جدید کنسول‌های شرکت مایکروسافت تنها ایراد درایو نوری دارند و یا در آینده اشکالات دیگری از این کنسول گزارش خواهد شد.

کد خبر 240540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز