همشهری آنلاین: در هفته چهارم لیگ برتر تیم‌های پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، افراخلیج فارس، همیاری زنجان و شهرداری گرگان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اولین بازی انجام شده دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد در سالن آزادی تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که تیم مهرام موفق شد همشهری خود را 65-80 شکست دهد.

در گرگان تیم شهرداری موفق شد بعد از سه شکست به اولین پیروزی خود دست یابد. تیم شهرداری در سالن امام خمینی گرگان توانست تیم ماهان اصفهان را با شکست بدرقه نموده و 2 امتیاز شیرین را کسب نماید.

دوب آهن، دیگر نماینده اصفهان در این هفته میهمان صنایع پتروشیمی ماهشهر بود که موفق شد میزبان خود را 57-78 شکست دهد. در قزوین تیم پتروشیمی بندر امام میهمان تیم تازه وارد هفت الماس بود و توانست این تیم را با نتیجه 48-75 مغلوب نماید.

دیگر دیدار برگزار شده میان دو تیم استقلال زرین قشم و همیاری زنجان بود که تیم همیاری در دیداری نزدیک میزبان خود را 57-60 از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار تیم‌های تهرانی نیروی زمینی و افرا خلیج فارس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم افرا با نتیجه 62-70 حریف خود را شکست داد و به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت.

در پایان هفته چهارم تیم مهرام تهران با 4 پیروزی در صدر جدول قرار دارد، دانشگاه آزاد با 7 امتیاز دوم است و پتروشیمی بندرامام با 6 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد.

 

کد خبر 240328
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز