همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از مهرماه تاکنون معادل ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز هنرستان ها میان ادارات آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور توزیع شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ˈمحمد شریف زادهˈ در این باره افزود: با توزیع بودجه اختصاص یافته به تجهیز هنرستان ها این مراکز به سمت کیفی شدن پیش می‌روند.

وی با بیان اینکه اعتبار مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 92 برای تجهیز هنرستان‌ها 34 میلیارد و 400 میلیون تومان است، گفت: استان‌ها می‌توانند تجهیز هنرستان‌ها را براساس مبالغی که در اختیارشان قرار گرفته خریداری کرده و در اختیار هنرستان ها قرار دهند.

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش، گفت: وضعیت تجهیز هنرستان‌ها نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده و امیدواریم تقویت این منابع در بودجه 93 مورد توجه جدی قرار گیرد.

شریف زاده اظهار امیدواری کرد تا تخصیص اعتبارات بیشتر به بخش تجهیزات هنرستانی در بودجه سال 93، شکل عملی گرفته و شاهد به روز شدن تجهیزات هنرستانی باشیم.

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون شش هزار و 700 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش با 900 هزار هنرجو در کشور فعال هستند.

کد خبر 240303
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز