سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

گروه حوادث: زن شیاد خود را پزشک معرفی کرد تا نقشه سرقت طلاهای زن میانسال را عملی کند.

20آبان‌ماه سال‌جاری زنی نزد پلیس آستارا رفت و به مأموران گفت:خواهرم برای شرکت در مراسم عزاداری به یکی از مساجد در شهرستان آستارا رفته بود که در آنجا با زن جوانی که خود را دکتر معرفی کرده بود آشنا شده بود. گویا خواهرم درباره بیماری‌اش از او پرسیده بود و زن جوان به وی گفته بود که قرصی در اختیار دارد که اگر از آن استفاده کند حالش خوب می‌شود.

پزشک جوان به این بهانه خواهرم را به پارکی در آستارا برده و قرص‌ها را در اختیار او قرار داده بود. خواهرم بعد از مصرف قرص بی‌هوش شد و وقتی به هوش آمد خود را در بیمارستان دید. وقتی ما این موضوع را متوجه شدیم به بیمارستان رفتیم وی به قدری حالش وخیم بود که به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد. خوشبختانه اقدامات پزشکی نتیجه داد و خواهرم به هوش آمد. وقتی به هوش آمد ماجرا را برایم تعریف کرد و گفت که دکتر قلابی بعد از بی‌هوش‌کردن او گوشواره، 2 عدد انگشتر و گوشی موبایل وی را دزدیده است.

بعد از اعلام این شکایت، تیمی از مأموران راهی بیمارستان مورد نظر شدند و به تحقیق از مالباخته پرداختند. آنچه مسلم بود مالباخته بعد از مصرف قرص از حال رفته و وقتی چشمانش را باز کرده در بیمارستان بوده است. بنابراین کارآگاهان با کمک شاکی به چهره‌نگاری متهم پرداختند تا اینکه در اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم 35ساله شدند. وی 28آبان‌ماه دستگیر شد و در بازجویی‌ها به سرقت با شیوه مسمومیت اعتراف کرد. وی گفت:

وقتی متوجه شدم که مالباخته مریض است یک دفعه فکر سرقت از وی به سرم زد؛ ضمن اینکه برق طلاهایش هم مرا وسوسه کرد. به همین‌خاطر خود را پزشک جا زدم و در مورد بیماری‌اش برای او توضیح دادم. سپس با بیان اینکه قرصی در اختیار دارم که اگر آن را مصرف کند بیماری‌اش خوب خواهد شد نقشه خود را اجرا کردم.سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام این خبر به همشهری گفت: این زن در اختیار مأموران پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

کد خبر 240272
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز