سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: عوامل فیلم سینمایی "چ" ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا برای حضور این اثر در جشنواره امسال فیلم فجر فرم پر کردند.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر، این فیلم هم اکنون در مراحل پایانی فنی قرار دارد و به زودی آماده نمایش می‌شود البته عوامل نیز فرم حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌اند.

می‌توان پیش‌بینی کرد این پروژه سینمایی امسال در جشنواره فجر مخاطبان زیادی داشته باشد و یکی از رقیبان جدی برای بردن سیمرغ‌های فجر خواهد بود.

در حال حاضر خیلی از منتقدان و اهالی سینما منتظرند جدیدتریت اثر سینمایی حاتمی‌کیا را ببینند؛ فیلمی که کاملا از جنس سینمای ابراهیم حاتمی‌کیا است.

این فیلم شهریور ماه سال 91 کلید خورد اما به دلیل اینکه مراحل فنی پروژه سینمایی "چ" به پایان نرسیده بود در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در نیامد.

شنیده ها حاکی است آنونس فیلم سینمایی "چ" همزمان با پایان یافتن مراحل فنی توسط میثم مولایی تولید می‌شود.

فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی، سعید راد، مهدی سلطانی و بابک حمیدیان و ... بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، تدوین مهدی حسینی وند. این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

"گزارش یک جشن" فیلم قبلی این کارگردان سینما در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و هرگز اکران عمومی نشد.

این فیلم به دلیل طرح مسایل سیاسی روز با چالش‌های زیادی برای حضور در جشنواره هم رو به رو بود و در نهایت همین مسایل باعث شد فیلم رنگ پرده را هم نبیند.

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی است که او را با سینمای دفاع مقدس می‌شناسند و از فیلمسازانی است که هم منتقدان هم مردم آثارش را می‌پسندند و حال باید دید فیلم جدید او درباره زندگی و مبارزات شهید چمران چگونه ساخته شده است.

این فیلم از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت می‌کند.

کد خبر 240166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز