گروه شهری: شهردار تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان‌های زیباسازی و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تداوم حرکت به سمت یک نهاد اجتماعی خبر داد که افق پیش‌روی مدیران شهری است.

محمدباقر قالیباف در این مراسم همچنین به این موضوع نیز اشاره کرد که توجه به یک توسعه اجتماعی همه‌جانبه و یک حرکت که بتوانیم به مجموعه‌های مختلف و مجموعه‌های ماموریتی خود نگاه انسان‌محور داشته باشیم امری مهم است. شهردار تهران خطاب به مدیران خدمات شهری تأکید کرد: با خدمات شهری است که می‌توانیم به درون خانه‌های مردم برویم، رابطه خود را با مردم برقرار کرده و اعتماد‌سازی‌ کنیم.

هرقدر کار فرهنگی کنیم اما در حوزه خدمات شهری کوچک‌ترین مشکلی داشته باشیم، همه کارهای فرهنگی به ضد‌فرهنگ تبدیل می‌شود؛ این موضوع اهمیت حوزه خدمات شهری را نشان می‌دهد که باید به آن توجه کرد. البته من حرف‌های زیادی در این زمینه دارم اما به‌صورت کلی می‌توان ابعاد مختلف این کار را از جهات مختلف، هم از نظر فنی، مهندسی و برنامه‌ریزی و هم از نظر اجتماعی و فرهنگی نگاه کرد و هم می‌توان ترکیبی کامل از این دو را با نگاه اسلامی و فرهنگ قرآنی درنظر گرفت و پیش رفت.

قالیباف ادامه داد: چه در سازمان زیباسازی، چه در سازمان میادین میوه و تره بار و چه در تمامی حوزه‌هایی که فعالیت می‌کنید، داشتن رویکرد علمی و خلاقیت یک ضرورت است بنابر این هر چند وقت یک‌بار باید برگردیم تا ببینیم چه خلاقیتی از خودمان نشان داده‌ایم و چه کار قدرتمندی را توانسته‌ایم انجام دهیم.در حال حاضر صفوی و کامیاب به‌ترتیب در سازمان‌های میادین میوه و تره‌بار و زیباسازی شهرداری تهران کار خود را آغاز کرده‌اند. پیش از این صفایی و شوشتری مسئولیت اداره این دو سازمان را بر عهده داشتند.

کد خبر 240151
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز